DĖMESIO! Apsipirkimo galimybė laikinai sustabdyta. Atsiprašome už nepatogumus.

milžiniškas asortimentas

siūlome daugiau nei 25 000 prekių 

nemokamas pristatymas

perkant virš €39

14d. pinigų grąžinimas

100% pinigų grąžinimo garantija

Informacijos centras - Foru.lt

PRISTATYMAS

 

✔ Kiekvienos prekės numatoma pristatymo data rodoma tos prekės puslapyje

✔ Pristatymas nemokamas perkant virš €39

✔ Pristatome kurjeriu į namus

✔ Suruošę siuntą apie jos išsiuntimą jums informuosime el.paštu ir/arba sms

✔ Gavę informacinę sms žinutę ar el.laišką, jog siunta išsiųsta, ją gausite sekančią darbo dieną

KAINA

 

✔ Pristatymas nemokamas perkant virš €39

✔ Kurjeriu į namus - €2.90 (mokant grynaisiais prekių pristatymo metu taikomas papildomas €1 mokestis)

SIUNTOS SEKIMAS

 

✔ Savo užsakymo būseną galite patikrinti puslapyje ,,SEKTI SIUNTĄ" įvedę užsakymo numerį bei el.pašto adresą

✔ Pasikeitus užsakymo būsenai jūs būsite informuojami el.laiškais bei/arba sms žinutėmis

✔ Užsakymo statusui pasikeitus į ,,IŠSIŲSTA" siunta jus pasieks sekančią darbo dieną

✔ Sužinoti užsakymo būseną jūs taip pat galite susisiekę su mumis telefonu ar elektroniniu paštu

MOKĖJIMAI

 

✔ Mokėti galite grynaisiais, internetine bankininkyste arba paprastu pavedimu.

✔ Mokant grynaisiais taikomas €1 grynųjų pinigų surinkimo mokestis

✔ Mokėjimai vykdomi šifruojant ryšį SSL sertifikatu, todėl jūsų duomenys visada bus saugūs

✔ Užsakymą turite apmokėti per 2 darbo dienas, kitaip jis bus atšauktas

PREKIŲ UŽSAKYMAS

 

✔ Jums patikusias prekes įsidėkite į krepšelį bei eikite į užsakymo pateikimo puslapį

✔ Užsakymo pateikimo puslapyje užpildykite informaciją, pasirinkite mokėjimo bei pristatymo būdą

✔ Užpildę informaciją patvirtinkite užsakymą

✔ Užsakymą taip pat galite pateikti ir susisiekę su mumis telefonu arba elektroniniu paštu

GRĄŽINIMAI

 

✔ Norėdami grąžinti prekes ar pakeisti jų dydį užpildykite formą esančią žemiau ir registruokite grąžinimą

✔ Prekių grąžinimą ar dydžio keitimą pasistenkite registruoti ne vėliau nei per 5 dienas nuo prekių pristatymo datos. Tokiu atveju pinigų grąžinimas bus atliktas per 5 darbo dienas. Registravus grąžinimą vėliau pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 15 darbo dienų 

✔ Registravus grąžinimą, per 3 darbo dienas, jūsų adresu atvyks Venipak kurjeris, kuris prieš atvykdamas apie tai informuos jus telefonu

✔ Kurjeriui perduokite supakuotą grąžinamą prekę, siuntos etiketę užlipins pats kurjeris

✔ Atliekant prekių grąžinimą yra išskaičiuojamas €2.90 grąžinimo mokestis. Keičiant prekės dydį, pakartotiną prekės pristatymą apmoka klientas

✔ Grąžinamos prekės turi būti nesugadintos, su originaliomis nepažeistomis pakuotėmis bei etiketėmis

✔ Originali prekių pakuotė turi būti nepažeista, todėl grąžinant siuntą, ją įdėkite į papildomą maišelį

KAIP GRĄŽINTI PREKĘ?

 

✔ Registruokite grąžinimą mūsų el.parduotuvės puslapyje (apatinėje el.parduotuvės srityje "Klientams > Registruoti grąžinimą")

✔ Supakuokite grąžinamas prekes, kad originali prekių pakuotė liktų nepažeista

✔ Per 3 darbo dienas jūsų adresu atvyks Venipak kurjeris. Perduokite supakuotą siuntą Venipak kurjeriui, kuris grąžins prekes mums

PINIGŲ GRĄŽINIMAS

 

✔ Gavę prekes apie tai jus informuosime el.paštu

✔ Jeigu prekių grąžinimą registruosite ne vėliau nei per 5 dienas nuo jų pristatymo datos, gavę prekes, pinigus grąžinsime per 5 darbo dienas

✔ Jeigu prekių grąžinimo registraciją atliksite vėliau nei per 5 dienas nuo jų pristatymo datos, gavę prekes, pinigus grąžinsime per 15 darbo dienų

✔ Pinigus grąžinsime į jūsų sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Jeigu mokėjote grynaisiais ar kortele, pinigai bus grąžinti į jūsų nurodytą banko sąskaitą

✔ Apie atliktą pinigų grąžinimą jus informuosime el.paštu

✔ Grąžinant prekes išskaičiuojamos €2,90 grąžinimo išlaidos. Grąžinami pinigai sumokėti už prekes, pristatymo išlaidos negrąžinamos. Jeigu užsakymui buvo pritaikytas nemokamas pristatymas ir grąžinus prekes likusių prekių vertė yra mažesnė nei €39, iš grąžinamos sumos bus išskaičiuotos €2,90 pristatymo išlaidos

KODĖL MES

 

✔ Mažmeninę elektroninę prekybą vykdome nuo 2016 metų ir per šį laiką aptarnavome daugybę klientų

✔ Daugelio analogiškų prekių nerasite kitose Lietuvos el. parduotuvėse, taikome bene žemiausias kainas

✔ Pateikiame jums bene didžiausią mados prekių asortimentą Lietuvoje

✔ Bendradarbiaujame su daugiau nei 50 tiekėjų visoje Europoje, todėl jums galime pasiūlyti kokybiškas prekes už patrauklią kainą

GARANTIJOS

 

✔ 14 dienų pinigų grąžinimo ar prekės keitimo garantijos

✔ Greitas ir paprastas prekių grąžinimas ar dydžio keitimas perdavus grąžinamas prekes jūsų namų adresu atvykusiam kurjeriui

✔ Prekes su gamykliniais defektais pakeisime kitomis visiškai nemokamai

✔ Atsakysime į jūsų užklausą elektroniniu paštu per 1 - 2 darbo dienas. Įprastai atsakome tą pačią darbo dieną

✔ Nemokamai pristatysime visus užsakymus, kurių vertė yra €39 ar daugiau

✔ Jūsų asmens duomenys liks apsaugoti, kadangi ryšys koduojamas SSL sertifikato pagalba

PREKIŲ ASORTIMENTAS

 

✔ Mes prekiaujame aprangos ir avalynės prekėmis moterims bei vyrams

✔ Prekių kataloge nuolatos yra bent 25 000 prekių

✔ Didžioji dalis prekių sandėliuojamos mūsų tiekėjų bei gamintojų sandėliuose. Tai mums leidžia taikyti mažesnius antkainius bei pasiūlyti jums žemas kainas

✔ Visos prekės yra iš Europos sąjungos šalyse veikiančių tiekėjų, todėl jos visos atitinka ES kokybės normas bei reikalavimus

✔ Prekių asortimentas atnaujinamas naujomis prekėmis kas 7 - 14 dienų

Apsipirkimas
1. KAIP GALIU UŽSISAKYTI?

Užsisakyti galite susidėję prekes į krepšelį bei vykdydami tolimesnius užsakymo žingsnius arba susisiekę telefonu ar el. paštu. Daugelio prekių kiekis labai ribotas, todėl, jeigu nusprendėte užsisakyti prekę, neatidėkite to tolimesniam laikiui, kadangi rytoj ji jau gali būti išparduota.

2. KAIP ŽINOTI, JOG UŽSAKYMAS PRIIMTAS?

Po užsakymo pateikimo gausite el. laišką ir/arba sms žinutę, kurie patvirtins jūsų užsakymą. Patvirtinimas dažniausiai trunka iki 10min. Pasirinkus mokėjimą bankiniu pavedimu, patvirtinimą gausite tik tada, kai pinigai pasieks mūsų sąskaitą.

3. KAIP SUŽINOTI, KOKIA YRA UŽSAKYMO BŪSENA?

Užsakymo būseną galite matyti prisijungę prie savo paskyros ir peržiūrėdami užsakymo istoriją arba puslapyje ,,SEKTI SIUNTĄ" įvedę savo el. pašto adresą bei užsakymo numerį. Be to, pasikeitus užsakymo būsenai būsite informuojami el. laišku bei sms žinute.

4. AR GALIMA SUJUNGTI ATSKIRAI PATVIRTINTUS UŽSAKYMUS?

Sujungti skirtingų užsakymų į vieną galimybių nėra. 

5. AR GALIU ATŠAUKTI AR PAKEISTI UŽSAKYMĄ?

Jeigu prekės dar nėra perduotos kurjeriui, jūs galite atšaukti ar keisti užsakymą.

6. KLAIDINANTYS UŽSAKYMAI

Norėdami pagerinti mūsų klientų apsipirkimo kokybę, periodiškai tikriname klaidingus užsakymus. Apgaulingi užsakymai neleidžia kitiems pirkėjams įsigyti norimų prekių, nes mūsų siūlomų prekių kiekiai dažnai yra riboti. Tais atvejais, kai pastebime, kad buvo atlikti klaidinantys užsakymai, mes galime įspėti klientą, apriboti/atšaukti jo narystę.

Prekių pristatymas
1. PER KIEK LAIKO PRISTATOMOS PREKĖS?

Numatoma pristatymo data yra rodoma kiekvienos prekės puslapyje

2. KOKI GALIMI PRISTATYMO BŪDAI?

Prekės pristatomos naudojantis Venipak kurjerių paslaugomis

3. KIEK KAINUOJA PRISTATYMAS?

Pristatymas NEMOKAMAS perkant už €39 ir daugiau. Pristatymo kaina perkant už mažiau nei €39 ir pasirinkus pristatymą kurjeriu - €2.90 (atsiskaitant grynais pristatymo metu taikomas papildomas  €1 mokestis)

4. KĄ DARYTI, JEI PO UŽSAKYMO PATEIKIMO KEIČIASI PRISTATYMO ADRESAS?

Prekių pristatymo adresą ar vietą galite pakeisti šiais būdais:

 

  • Jeigu prekės dar nėra perduotos kurjeriui ar įdėtos į paštomatą, pakeisti adresą galite susisiekę su mumis telefonu ar el. paštu.
  • Jei užsakymas jau perduotas kurjeriui, apie pasikeitusį adresą informuokite Venipak kurjerį, kuris susisieks su Jumis pristatymo dieną bei pristatys siuntą nauju adresu sekančią darbo dieną
Apmokėjimas
1. KAIP GALIMA ATSISKAITYTI UŽ PREKES?

Atsiskaityti galite vienu iš žemiau nurodytų atsiskaitymo būdų:

 

  • naudodamiesi elektronine bankininkyste: „Swedbank“, „SEB“ Bankas, „DNB“ bankas, „Nordea Bank Lietuva“, „Danske Bank“, „Citadele“ bankas, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, „Paysera“ banklink;
  • grynaisiais pinigais pristatymo metu (taikomas €1 grynųjų pinigų surinkimo mokestis);
  • Įprastu bankiniu pavedimu.
2. ATSISKAITYMAS GRYNAISIAIS

Jeigu pasirinkote mokėti grynais prekių pristatymo metu, turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, kurią paduosite kurjeriui.

Grąžinimai
1. PER KIEK LAIKO GALIU GRĄŽINTI AR KEISTI PREKES?

Prekes grąžinti arba pakeisti jų dydį galite per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos.

2. KAIP GALIU GRĄŽINTI PREKES?

Pirma užregistruokite grąžinimą užpildydami grąžinimo formą mūsų el.parduotuvėje. Registravę grąžinimą kurjerio savo namų adresu sulauksite per 3 darbo dienas. Perduokite supakuotą siuntą Venipak kurjeriui, kuris grąžins prekes mums.

 

Grąžinant prekes išskaičiuojamos €2,90 grąžinimo išlaidos. Grąžinami pinigai sumokėti už prekes, pristatymo išlaidos negrąžinamos. Jeigu užsakymui buvo pritaikytas nemokamas pristatymas ir grąžinus prekes likusių prekių vertė yra mažesnė nei €39, iš grąžinamos sumos bus išskaičiuotos €2,90 pristatymo išlaidos.

3. KOKIUS REIKALAVIMUS TURI ATITIKTI GRĄŽINAMOS PREKĖS?

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

 

  • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • prekė turi būti nesugadinta; 
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); 
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas; 
  • grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką), jog originali pakuotė liktų nepažeista.
4. KĄ DARYTI, JEIGU GAVAU NE TĄ PREKĘ ARBA PREKĖ YRA SU DEFEKTU?

Jeigu gavote prekę su defektu arba neatitinkančią užsakytos, nedelsiant apie tai informuokite el. paštu. Laiške nurodykite užsakymo numerį, trumpai išdėstykite problemą ir pridėkite nuotraukas.

 

Grąžinant prekes turite užpildyti prekių grąžinimo formą ir joje nurodyti atitinkančią grąžinimo priežastį bei nurodyti detalesnę informaciją. 

 

Gavus grąžintą prekę, jos defektai ir neatitikimai yra patikrinami per 7 dienas. Patikrinimo metu nustačius, kad prekė buvo su gamykliniu broku, klientui kompensuojama pilna prekės kaina.

5. KĄ DARYTI, JEIGU GAVAU PAŽEISTĄ SIUNTĄ ARBA PAŽEISTAS PREKES SIUNTOJE?

Jeigu gaunate pažeistą, šlapią ar purviną siuntą, rekomenduojame siuntos atsisakyti ir pareikalauti Venipak kurjerio surašyti siuntos pažeidimo aktą ir apie tai iš karto informuoti mus.

6. KADA ATGAUSIU PINIGUS?

Jeigu prekių grąžinimą užregistruosite per 5 dienas nuo jų pristatymo datos, gavę prekes, pinigus grąžinsime per 5 darbo dienas. Atlikus grąžinimą vėliau, pinigai grąžinami per 15 darbo dienų.

   

Loading...